ennmary 2010.08.03. 20:35

Gyötrődés

Nem tudom mit tegyek az élet oly nehéz...
Vagy csak rám több terhet rótt az ég!?
Üresen tátongó szívem, mint tüskék döfik át
A melletted eltöltött magányos éjszakák

Kerestem a választ, vártam a reményt
De tőled csak cinizmus volt mit kaptam én.
Tőled egyre jobban távol járok, de te észre sem veszed
Vagy csak üres érzelmeid miatt egyszerűen semmibe veszed

Mit kéne tennem!? Mi lenne a jó megoldás!?
Persze jól tudom, de saját szívnek parancsolni más!
Ilyenkor hiába tudja az ész, hogy lelket gyötör nem szabad
Mégsem tud győzni, hiába a komoly szavak!

Hisz oly nehéz a szívnek ésszel parancsolni
Az erős akarat ellenére, valamit nem lehet megtörni
Már rég befelé fordultam, és hiába a sok segítő kéz
Lelkem magányát feloldani csak te tehetnéd!

Így még kis ideig várom a csodát
Hátha lesz valami meglepő változás.
De persze legbelül rég tudom a valót
Hogy nem te vagy az, kivel ébren álmodhatok.

Nem tudom mit tegyek az élet oly nehéz...
Vagy csak rám több terhet rótt az ég!?
Üresen tátongó szívem, mint tüskék döfik át
A melletted eltöltött magányos éjszakák

Kerestem a választ, vártam a reményt
De tőled csak cinizmus volt mit kaptam én.
Tőled egyre jobban távol járok, de te észre sem veszed
Vagy csak üres érzelmeid miatt egyszerűen semmibe veszed

Mit kéne tennem!? Mi lenne a jó megoldás!?
Persze jól tudom, de saját szívnek parancsolni más!
Ilyenkor hiába tudja az ész, hogy lelket gyötör nem szabad
Mégsem tud győzni, hiába a komoly szavak!

Hisz oly nehéz a szívnek ésszel parancsolni
Az erős akarat ellenére, valamit nem lehet megtörni
Már rég befelé fordultam, és hiába a sok segítő kéz
Lelkem magányát feloldani csak te tehetnéd!

Így még kis ideig várom a csodát
Hátha lesz valami meglepő változás.
De persze legbelül rég tudom a valót
Hogy nem te vagy az, kivel ébren álmodhatok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ennmary.blog.hu/api/trackback/id/tr822196755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása