ennmary 2013.02.07. 18:32

bünhődés

http://video.xfree.hu/?n=ennmary|d93e0676d164bd14f505b3f76034d0b2&vcim=Cserpes%20Laura%20-%20Bunhodes%20(V%E9letlen%FCl%20sz%E1#videoloc

Vszak 1: Félhomályban, rettegésben, szélviharban, sáresőben,
Zuhanok a sötétségbe, reszketve menekülök.
Kapaszkodom a véletlenbe, mindhiába, rég elveszve. 
Zuhanok a félelembe, nincs itt már remény.

Refr 1: Ó uram, én nem akartam! Vér, verejték folyik rajtam, 
Lelkemet bűntudat marja szét.
Sorsom e kín megpecsétli, testemet mind felemészti, 
Meglakolok én, ó a bűnömért.

Vszak 2: Árgus szemek meggyötörnek, ne bántsatok tekintetetek! 
Talpam alatt a föld megremeg. Lángol, s forr a vér.. 
Kapaszkodok a véletlenbe, mindhiába, rég elveszve. 
Zuhanok a félelembe, nincs itt már remény.

Refr 1: Ó uram, én nem akartam! Vér, verejték folyik rajtam! 
Lelkemet bűntudat marja szét.
Sorsom e kín megpecsétli, testemet mind felemészti, 
Meglakolok én ó, a bűnömért.

Refr 1: Ó uram, én nem akartam! vér, verejték folyik rajtam. 
Lelkemet bűntudat marja szét. 
Sorsom e kín megpecsétli, testemet mind felemészti, 
Meglakolok én, ó a bűnömért.

Refr 2: Megbűnhődtem tetteimért, körmöm alatt megalvadt vér. 
Könnyeim mint sziklák hullanak rám...
Lábad elé leroskadok, fáj amiért bűnös vagyok! 
Add nekem a felejtést, s reményt! 


A bejegyzés trackback címe:

https://ennmary.blog.hu/api/trackback/id/tr995068062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása