ennmary 2010.08.15. 21:45

Szabadulás

Szabadulás

Egy belső béklyó kötöz meg.
Béna vagyok, nem tudok mozdulni. Érzem, ahogy rám virrad a nap és sejteni lehet előre a választ.
Belül érzem. Megkötöz, fogvatart. Nem tudok menekülni. Nem változtat. Nem változik.
Lassan felismerem a falakra vetülő homályos árnyakat.Most először rájövök, hogy mi hiányzik.
Legszivesebben elszöknék, elmennék, a távolban valahol megbékélnék, de még mindig itt vagyok.
Megtanultam sírni. Kifejezni a fájdalmat. Mindegy mikor, és hogyan jön. Még vigasztalhatatlan vagyok.
Valahol legyen vigasz, vigasz a sok sebre ami úgy fáj.
Van még itt bőven szeretet ami még idejében pótolható.
Most, még gyorsan, hogy végre a gyógyulás teljes legyen.
Hogy a felelősség ott maradjon ahová való.
Lassan megjelent egy két őszinte szív. Megjött a várva várt bíztatás. Már nem leszek örökre elveszett.
Némely sötétbe kár fényt vinni, ha ott sosincs remény a megvilágosodásra.
És van ami örökre elveszett, van amit soha nem élvezhetek.Valami örökre úgy marad. Keserves temetés ez.Eltemetem a kicsinyességet.
Sosem akartam csalódást okozni, de folyamatosan egy csalódás vagyok...
Elmegyek addig a határig amíg meg nem tapasztalom magamban a rosszaságot.
Átélem, megölöm a kicsinyességet, átnézek az illúziókon.
Semmi, semmi, és élvezem a semmit.Mindent meghiúsítok, mindent kihasználok.
Sosem voltam ilyen, most megtapasztalom a rosszaság legvelejét.
Milyen az, mikor semmi jó érzés nincs bennem?
Milyen rabságban tartani valakit?
Milyen a rács másik oldalán lenni?
Néha futóbolond vagyok, de már nem szégyellem.
Olyan sok a tanulni való napról napra, mintha egy másik bolygóról érkeztem volna.
Már múlóban régi önmagam...kell még rossz fát tenni arra a tűzre.
Én vagyok homályosan a falon, lelépek, árnyként éledek,  titokzatos varázsszavakat mormolok, kísértek...Hol vagytok rossz árnyaim?
Veletek szövetkezem!Addig leszünk együtt amíg élvezem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ennmary.blog.hu/api/trackback/id/tr232224134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása