Önbecsülés és önértékelés,bizonytalanság, kishitűség, félelem, lemondás,bánat.

 Nem tudom, hogyan kezeljem ezt az életformát, amibe kerültem, vagyis sodortam magam.                          Mivel a régi életvitelem nem folytatható, se így se úgy tehát elgondolkoztató.                                                             Mihez kezdjek magammal.? De mint írtam már ez az eset ami megtörtént megvisel, lealacsonyít,nyomaszt ezáltal a legfőbb gondot az jelenti, hogy nem tudok tükörbe nézni.                                                                       Mindig egy csődtömeget látok akire ugyan szükség lenne de nem tud megbirkózni a feladatokkal. Az, hogy mások mit látnak, mit gondolnak csupán másodlagos, habár nem elhanyagolható dolog. Ha valaki saját maga nem talál vissz önmagához , feladta a harcot azzal már nem sok mindent lehet kezdeni, vagyis nem érdemes.                                                                                                                                                                                Csak megjegyzem mindennel tisztában, vagyok, de sokkal nagyobb a belső kényszer.                                                                                                                                                                             Külső segítségre nem számítok, mert az eddigiek abszolút tanulságosak voltak.                                      Feladom , nem bírom cipelni ezt a terhet. Túl sok ez nekem, még akkor is ha senki nem tehet róla csakis én. Nem tudok olyan valaki lenni mint akit a beszélgetéseik során lefestenek nekem –én nem , nem  vagyok rá képes                                                                                                                                                                                                   Nem bírok változni. !! Nem vagyok társasági lény, nem vagyok így elfogadható csupán csak magányos és ez csak nekem jó, máramikor jó……

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: múlt

A bejegyzés trackback címe:

https://ennmary.blog.hu/api/trackback/id/tr802292693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása