A világ legszomorúbb szava,: BÁRCSAK, a világ leghosszabb szava – LEGKÖZELEBB;

 Nem vagyok jó.önző vagyok, rossz vagyok.de feltétel nélküli.   Ami önmagában még nem ment fel semmi alól.Nem vagyok jól. Nem is kérdés. Vége én már most nem bírom.

 Nem csak a stressz,, de az is közre játszik benne, hogy pár nap múlva,kiderül..

 Addig meghalok..belehalok.Egyszerűen nem bírom... Gyenge vagyok és esetlen.

Az a tény, hogy tudom mi fog történni, nem nyugtat meg annyira.

 Fáj, hogy minden megváltozott,semmi nem lesz olyan mint amilyen volt.

 Nem akarom, hogy ez legyen.

Még  "nem lesz baj, nem lesz baj"-mondogatom. De mire alapozom azt nem tudom.

Nem lesz. – de lesz vagyis van….baj .

Egyszerűen csak annyi, hogy nem bírom beleroskadok! Sok mindent kibírtam de ezt nem.

 

Sajnálom.

Rekonstruáltam,magamban a történteket  és ennek következtében arra jutottam: feladom.

Újra kellene születnem,hogy megtaláljam önmagamat.

 A különösen ,ezek a friss emlékek, kiheverhetetlenek természetesen nem törölhetem, ki de… feltételezem az újrakezdésben, sem segítene,a nyomasztó érzés! Sőt..

 Kitartás!

 Gyanítom,akármennyire gondolják, hogy briliáns vagyok, de nem hülye! Tehát nem megy!

  Az eredeti tervemet –nem fogja felülírni,ez a kis szünet de megtalálok addig is valamilyen módon, kommunikálni mindenkivel, igaz nehéz de…..

 Ne higgyetek az álcának!

Egy ráncos, ősz öreglánynak érzem magam…

 Furcsán éreztem magam. Egyszerre érezek mélységes kilátástalanságot és szégyenérzetet.

 Teljesen elástam magam, élve eltemetkeztem, megszűntem létezni – ugyanakkor mégis itt kell lennem kinek jó ez?

 

 

Azt mondták, várjak, nyugi,- meg minden…… ideteremtettem magamnak,egy világot és élvezzem,,,, saját magam társaságát, is.!Idejekorán fel kellett nőnöm, a élet hatalmas pofont adott !

Tehát hagyom a hitet, és teszem, amit tennem kell.Pihentem, játszottam, nézelődtem a rendelkezésemre álló eszközök segítségével beszereztem  minden fontosabb információt, amire én kíváncsi voltam.

Kis idő múlva megnyílt előttem minden kapu, döntés kell de halaszthatatlanul.MOST.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ennmary.blog.hu/api/trackback/id/tr152277656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása